Cosa hè l'usu di i pneumatici per a camione cun strisce di gomma?

Parechje persone invechjanu di vede alcuni vechji piloti cunducendu cun habilità in a strada. In fattu, tutti sò salti da u novice passu à passu. Anu accumulatu assai sperienza prima di pudè cunduce cunfortu. Chì tippu di i cunduttori ammiranu di più hè u mutore di camion.

A dimensione di u camion hè assai grande è a carica hè assai alta. Hè impussibile guidà un camion grossu senza certu sapè fà di guida. Quandu conduite un grande camione, ci sò parechje cumpetenze. Alcune cumpetenze pò salvà à u pruprietariu assai soldi. Cum'è alcuni camionisti, spessu pendenu alcuni strisce di gomma à fiancu i pneumatici. Perchè?

Cum'è unepochi, a cinta appiccicata da un camione face vede bè. In realtà, questu ùn hè micca per piacevule, perchè u camion hè cundottu fora di tuttu l'annu, cusì hè inevitabbile chì i pneumatici piglianu pocu fangu, soprattuttu quandu piove nantu à a strada di terra. Sì u tarrenu ùn hè micca eliminatu in u tempu, u pneumaticu serà danatu.

In ogni modu, se un camionu va in un negoziu di lavurazione prufessiunale, u costu ùn hè micca bassu. Cusì alcuni prupietari di e vitture sò ghjunti cù un tali mètudu. Appicciate una striscia di gomma à fiancu à u pneumaticu, sfruttendu l'inerzia di guida di u camion, lasciate chì a striscia di gomma schiuma u pneumaticu, è poi tombu u sole, per quessa, ùn ci hè bisognu di una persona per andà in a vittura.

Benchì hè vera chì i camiò ponu puliti pneumatici, ci vole ancu attente à u fattu chì e cose sò fàciule di età, sopratuttu dopu chì a pioggia si soffia in u sole, ci sò alcune strisce di gomma di qualità pobra, propensi à a combustione spontanea. dopu l'esposizione à a temperatura alta in u sole. Bisogna salutà à stu prublema. Dopu chì e strisce di gomma pigghianu u focu, hè faciule accende i pneumatici, è u periculu hè assai altu.


Tempu di riposu: 17-20 di lugliu