Cunuscenza di a Maglia di Filatu di Filatu

A classificazione attuale di malla decorativa in metallu include maglia decorativa inossidabile in acciaio inox è lega d'aluminium, cortina spirali di filu di ramu, piastra in acciaio alluminio piastra mesh plate decorativa mesh, cortina di perla metallica, rete decorazione di corda, rete di decorazione di parete, etc. sguardu più attente a diverse reti decorative in metallo.

1. Filu alluminiu è filu decorativu spirale di filu di cobre
Stu tipu di maglia di filu hè tissutu cù filu d'aliu d'aluminiu d'alta qualità, filu di rame è filu d'acciaio inox. U pruduttu finitu pò esse u culore originale di metallu, o esse pulverizatu in altri culori cum'è u ramu anticu, u neru ebone, u rossu jujube, etc., è a larghezza è l'altezza ponu esse determinate à a vuluntà. U so effettu tridimensionale hè eccellente, è pare solennu è generoso. Hè adatta per grandi alberghi, ristoranti è sale d'esposizione.

2. Rete decorativa in acciaio inox
Stu tipu di maglia di filu hè generalmente fattu di filu d'acciaio inox 304 o 316 d'alta qualità, u filu di diametru hè corda di filu d'acciaio inox, 2-4 pezzi sò in un gruppu, ogni gruppu hà una certa distanza. A distanza specifica è u gruixu di corda di filu pò esse persunalizati secondu e esigenze di i clienti, è u disignu hè relativamente flexible. Tuttavia, per motivi tecnici, a larghezza massima chì pò esse persunalizata da ogni fabbrica ùn hè micca assai coherente.

3. Rete decorativa di piastra netta
Stu tipu di maglia di filu combina tecnulugia muderna di fusione di metalli, hà u primu è second mudellu è aspettu, ponu dà à e persone un forte sensu d'impattu visuale, è ponu furnisce sfarenti effetti ottici è acustici in u stessu tempu, per chì i disinatori possu più sviluppu. spaziu, adattatu per u cuncepimentu cun più idee.

Rete d'acciaio inossidabile è rete decorativa di muru di cortina sò fatti di acciaio inossidabile di alta qualità, di latte è di cobre di fosforu, ma questi rete metalliche decorativi sò menu applicabili cà i trè tipi sopra.


Tempu di riposu: 17-20 di lugliu